best websites of the world
News

The 2nd Business of Luxury Conference

Η Boussias Communications και το Περιοδικό Marketing Week διοργανώνουν στις 21 Νοεμβρίου 2013 στο Hotel Grande Bretagne επιχειρηματικό συνέδριο με θέμα τις στρατηγικές και εμπορικές προκλήσεις των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην αγορά ειδών και υπηρεσιών πολυτελείας, με διακριτικό τίτλο «The Business of Luxury Conference» (www.businessofluxury.gr). Πρόκειται για την 2η υψηλού κύρους συνεδριακή εκδήλωση που πραγματοποιείται στην Ελλάδα για την επιχειρησιακή διάσταση του luxury business στη χώρα μας και διεθνώς, με τίτλο «Understanding & Engaging the New Luxury Consumer» και με τη συμμετοχή διακεκριμένων ομιλητών, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι θα µεταφέρουν την εµπειρία τους και θα απαντήσουν σε καίρια ερωτήματα και προβληματισμούς. To μοναδικό αυτό συνέδριο θα συγκεντρώσει ένα ευρύτατο φάσμα κλάδων που δραστηριοποιούνται στον χώρο των ειδών και υπηρεσιών πολυτελείας – ένδυση, υπόδηση, αξεσουάρ, καλλυντικά, υπηρεσίες ομορφιάς και wellness, ρολόγια, κοσμήματα, αυτοκίνητα, consumer electronics, τρόφιμα, εστίαση, ποτά, είδη δώρων, γραφείου και σπιτιού, ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις, αεροπορικές εταιρίες, real estate, yachting, cruising.

Μέχρι στιγμής τη συμμετοχή τους έχουν επιβεβαιώσει:

Κατερίνα Κατώπη, Director, Dolphin Capital Partners, «The “Αmanzoe” success story»

Δημήτρης Κατσαχνιάς, Partner και Strategic Director, Air Paris, «Who needs luxury?»

Ρόδη Κράτσα, Ευρωβουλευτής, Αντιπρόεδρος, Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (2007-2012), «Η ευρωπαϊκή βιομηχανία πολυτελείας και η θέση της Ε.Ε. Ευκαιρίες για την Ελλάδα»

Annia Spiliopoulos– Eliades, Founding Partner, Quintessentially & Managing Partner, Algean Group, «Today’s luxury consumer: Happier… but more discerning» • Corinna Sundermeier, Ιδρύτρια, Managing Director & Master Trainer/ Coach, GIOIA Training – Global Luxury Retail Training & Coaching, «The secret of luxury selling»

Γιώργος Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής, ΣΕΤΕ, Πρόεδρος ΔΣ, UNWTO Affiliate Members «Redefining before repositioning»

Γιώργος Παπαλέξης, CEO, Zolotas, «Heritage Branding» • Barbara Avdis, Πρόεδρος ΔΣ, Historic Hotels of Europe & Ιδρύτρια, Ελληνικά Ιστορικά Ξενοδοχεία Υάδες-Yades Greek Historic Hotels, «Βranding Luxury through Hospitality Heritage»

Το Συνέδριο The 2nd Business of Luxury Conference απευθύνεται

• σε CEOs, εμπορικούς διευθυντές και marketing directors των επιχειρήσεων του κλάδου ειδών και υπηρεσιών πολυτελείας

• σε στελέχη και συμβούλους διαφημιστικών εταιρειών, εταιριών branding, δημοσίων σχέσεων-επικοινωνίας και έρευνας αγοράς

• σε στελέχη χρηματοπιστωτικών οργανισμών, από τμήματα private equity, wealth management / private banking, investment /asset management

• σε στελέχη μέσων μαζικής ενημέρωσης και internet sites που εμπλέκονται με τον χώρο της μόδας, της ομορφιάς, των υπηρεσιών πολυτελείας και του design

• σε marketing directors εταιρειών που χρησιμοποιούν την βιομηχανία ειδών και υπηρεσιών πολυτελείας ως εργαλείο για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.

Χορηγός του συνεδρίου είναι η εταιρεία Zolotas, Health & Beauty Digital Media Sponsor το Wow Now.

Χορηγοί επικοινωνίας: Greek Riviera Magazine, Golf & Leisure Magazine, Athens Bonjour και Athens Insider, Deluxe Magazine, The Food & Leisure Guide, OnDeck, SBC και Hospitality Sponsor το Hotel Grande Bretagne.

 

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ